ПОЛИЦИЈСКИ СИНДИКАЛНИ ПОКРЕТ

ПОЛИЦИЈСКИ СИНДИКАЛНИ ПОКРЕТ
Јединствена синдикална организација запослених у МУП Р.Србије основана 17.10.2017.год. у Неготину као самостални и независни синдикат, аутономан у односу на све синдикалне централе и као такав регистрован 02.12.2017.год. -ПСП- представља и заступа председник Игор Ђурђевић - контакт: 019/542-955; 956; 957; 069/22-33-513; E-mail: policijski.sindikalni.pokret@gmail.com ; Адреса централе: Момчила Ранковића 2, 19300 Неготин. [Рег.бр.24442; м.бр.17900536; пиб: 109931569]

КАКО ПОЛИЦАЈАЦ ЗАРАЂУЈЕ ДНЕВНИЦУ ОД 150,оо ДИНАРА ?!!

У случају да нисте знали ево прилике да, читањем овог сликовитог ауторског прошлогодишњег али свакако и даље актуелног текста, сазнате "како"...

__________________________________________

Како припадник МУП-а Србије (полицајац) "зарађује" дневницу од 150,оо динара ?!!

06:00 h Dolaziš u svoju “provincijsku” policijsku ispostavu, udaljenu od Beograda nekih 300 kilometara. Nije isključeno da si nenaspavan, jer si prethodnog dana radio drugu smenu po dnevnom rasporedu redovni posao (mahom sektorski). Do 06:15 si sa ostalim kolegama pripadnicima IJP (Interventna jedinica policije) u vozilima, u formaciji odeljenja ili voda, na putu ka Područnoj policijskoj upravi, udaljenoj oko 65-70 km. Oko 07:00 h si na dogovorenoj lokaciji okupljanja Područne policijske uprave, gde polako pristižu kolege iz ostalih ispostava i tada se formira četa. Pakuje se u pristigli autobus ili autobuse sva standardna oprema u zaduzenju IJP. Oko 07:30 smotra i upoznavanje sa angažovanjem i zadatkom. 07:45-08:00 krece se put Beograda, na još jednu u nizu sportskih manifestacija “visokog rizika”.

Autobus je, naravno, jedan od onih “visoke” klase, sa tolikim brojem sedišta da je neibežan onaj osećaj kad se kolenima odupireš o sedište ispred sebe, gde te u roku od pola sata hvata tzv. “muka u nogama”, jer nemaš previse izbora oko položaja sedenja, pa se taj osećaj brzo pretvara u nervozu. Sva sedišta su zauzeta i ko je iskusan odmah po ulasku je sa sebe skinuo opasac i raskomotio se (time se gornji deo uniforme sačuva od znoja). Negde oko 9 sati uveliko te sa leve strane autobusa prži sunce, a inače konstantno si na promaji. Oko 10 sati – “pauzaaaa 20 min”. To je obavezno jedna od onih benzinskih pumpi na auto-putu, vlasništvo neke od onih globalnih korporativnih neoliberalno kapitalističkih firmi. Cena najobičnije kafe zna da premaši ukupan iznos dnevnice, a o soku da se ne govori. Shvataš da nije namenjena za srpske državne službenike, a ponajmanje za policajce, već za strance u tranzitu. Lako to zakljuciš i ako pogledaš pažljivije pa vidiš da i sami zaposleni na pumpi sebi kuvaju u pauzi “običnu” kafu i koriste “obrok od kuće” (sve ti je jasno – koliko god “nasmejani” i “ljubazni” bili, opet su jeftina radna snaga kojoj svakog trena preti realna mogućnost ulaska u prekretarijat). Tu se među nama vidi i ko je novajlija pa se zaleti na neki od onih famoznih sendviča, čija cena iznosi otprilike koliko i za kilogram mesa, tj. jednaka je iznosu cene namirnica za jedan lakši porodicni rucak (skuvan uz pomoć magije na naš balkanski način, kad skoro od ničega napravimo nešto).

Pauza je gotova, putovanje se nastavlja. U autobusu od silne vrućine i nastalih telesnih isparenja, ako do tada nisi, padaš u blagu nesvest. Naplatna rampa u Bubanj potoku znači i buđenje. Gužva u autobusu, teturanje, vlažne maramice, oblačenje, stavljanje opasača, itd… 12:30-13:00 h – na lokaciji si. Izlazak iz autobusa, uzimanje opreme iz bunkera, podešavanje, štitovi, formacijsko kretanje, i na kraju se, po instrukcijama nekog od onih beogradskih golobradih školovanih stručnjaka sa pola kilograma zlata na ramenima, zauzima određena lokacija. Tu si sa nekolicinom kolega, možda odeljenje; zadatak je da obezbediš ulaz u neki park, da se ne koristi, da nema okupljanja i da osmatraš ulicu kao trasu predstojećeg kretanja navijača. Ako imaš sreće u prvih pola sata da odmagliš do obližnje trafike ili kioska sa brzom hranom, imaš, ako ne… Podrazumeva se, naravno, da na benzinskoj pumpi nisi pio kafu, pa ipak imaš neku kintu.

14:00 h Postavljanje, počinje zadatak i intenzivno obilaženje i kontrolisanje službenim vozilima od strane onih golobradih stručnjaka; ko se do tada snašao –  snašao se, ko se naslonio negde i jednu po jednu nogu odmorio, to mu je. Dakle do 18:00 h obavezno nepotrebno stajanje sa opremom na trotoaru pored parka, okrenut ka ulici na određenom odstojanju, dok te prži sunce. Tu se sva pamet i logika, ako je još uvek imas nakon više takvih angažovanja, završavava. Kraj je i onom osećaju umora, nastupa neki čudan osecaj trnjenja u nogama i to je to. Gledaš okolo, na 500 metara od tebe nazire se stadion, oko tebe sve normalno funkcioniše, svakodnevica, ljudi prolaze i zagledaju te, neki te sažaljevaju, nekima si smešan, neki te i ne gledaju jer su valjda navikli na sportske spektakle.

18.00 h Uočavaš preko puta sebe da se u sličnoj formaciji postavljaju pripadnici Žandarmerije. Neizbežan je osećaj olakšanja, jer “hvala bogu ima ko adekvatno da interveniše kad/ako zagusti, jer je za razliku od tebe odmoran”. Oko 18:30 vidiš žandarme da podižu štitove i spuštaju vezire na kacigama, ne pitaš se dugo zašto to rade, već i sam zaključuješ da eventualna opasnost, odnosno povod za konkretnije intervenisanje, stiže iza ugla. Tada stiže istovetna naredba. Gledaš rulju koja ide u nametnuto organizovanoj koloni, okružena i pod pratnjom brigade policije. Dobacuju, uzvikuju nekakve ratne pokliče, aludirajuci na zbivanja iz devedesetih koje si potisnuo negde duboko u sebi, gledajući kako svoju decu da vaspitavaš i odgajaš kod kuće, a ovi većim delom nisu bili ni rođeni tada. Par manjih incidenata i eto prođoše nakon sat vremena.

20.00 h Počinje utakmica, što znači i predah. Nasloniš se uza zid, ili ako imaš srece pa nisi u vidnom polju golobradih stručnjaka čak i sedneš. Snalaziš se za WC, pušiš, prezalogajiš iz džepa neki sendvič ponet od kuće, popiješ vodu i eto ti poluvreme. Ponovo preventivno na pozicije. Nakon poluvremena do pred kraj utakmice kraći predah i onda počinje…

21.45 h Utakmica je gotova. Obavezno neki od maminih i tatinih sinova nisu zadovoljni rezultatom i u povratku sa stadiona, pošto su tamo bili onemogućeni da se “izduvaju”, a dao bog mladi su pa imaju neutrošene snage i energije, rešavaju da se oprobaju sa policijom. Jurnjava, kamenje, itd…

22.30 h Gužva se razišla i rulja je otišla ka gradu, gde će se sa drugim kolegama razračunavati oko rezultata. U koloni napuštamo lice mesta i krećemo se ka autobusu, gde se pakuje oprema i onda sledi polazak. Oko 23:30 vidiš Bubanj potok i primećujes izraženu tišinu u autobusu, za razliku od dolaska. Umor čini svoje. Ubrzo te obuzme san…

Sledeća scena – tvoja područna policijska uprava, lokacija zbora. Pogledas u sat – 03:30. Ukočen si, nisi mrdnuo tokom puta, jedva ustaješ, čuješ oko sebe tiho jaukanje i shvataš da nisi jedini. Mokar si od znoja, trljaš oči, hvataš flašu s ugrejanom vodom. Izlaziš iz autobusa, istovaruješ opremu i razdužuješ je u magacinu.

04.00 h Krećeš sa kolegama vozilima ka svojoj “provincijskoj” ispostavi. Stižeš u 04:45, ostavljaš nešto od stvari i u dežurnoj baciš oko na dnevni raspored , priželjkujući da će ti po rasporedu biti omogućeno da se naspavaš. Vidiš da radiš noćnu od 23:00 h (redovan rad) i u sebi osetiš neko blaženstvo, ali ne pokazuješ  to, jer kolega do tebe, koji takođe bulji u raspored, uviđa da radi drugu smenu od 15:00 h.

05.00 h Polaziš kući, 23 (dvadeset i tri) sata nakon što si došao na posao, tj. pošao od kuce. I konstantuješ da si celodnevnim angazovanjem zaradio celih 150.oo dinara! Uz put pušis, jedva hodaš i prisećaš se takvog nekog angažovanja prošle godine, kada ti je bila plaćena dnevnica oko 2.500 dinara, pa se prisećaš kako si od pet takvih angažovanja u mesecu sakupio oko 12.000 din, odnosno 100 evra, sa kojima si platio kiriju. A sada za pet angažovanja dobio bi 750 dinara, a i to tek za mesec-dva-tri, kad bude isplata. Naravno, mota ti se po glavi ono – ma nema šanse vise ja da im idem, nisam budala, dokle više? Ali odmah zatim sam sebi kažeš: “A ko će pa da ide, svi idemo jer taman toliko nas ima!”. Dok hodaš prisećaš se kad si bio klinac kako si s ushićenjem dočekivao matorog sa “službenog puta”, jer uvek nešto donese. A ja? Ubrzavaš, priželjkuješ da klinci spavaju… i eto te pred kućom.

                                                       25.07.2016.

 -Igor Đurđević-       

__________________________________________

Дакле ето тако то отприлике изгледа и још нешто...и на данашњи, такође спаран и тропски врео дан, висина те фамозне "дневнице" је и даље иста. Према томе, кад' год гледате оне утакмице викендом и пратите преносе на ТВ-у, а које су готово увек "високог ризика" обзиром на то у каквој држави и под којим околностима живимо, знајте да су тамо негде "далеко од камера и иза свог оног светла и гламура" стотине полицајаца "спремних" да се у сваком трену, без икаквог премишљања, старају за Вашу безбедност... А како се држава опходи према њима и како их третира - читањем овог текста, као и многих других који осликавају услове под којима раде полицајци и како се хране на теренима, вероватно сте стекли утисак.

01.07.2017.год.
у  Н е г о т и н у            |>>>-ПСП инфо-<<<|
                     
                         facebook page

НАСЛОВ: Убиство у центру села Уровица код Неготина

На жалост, ево још једног у низу показатеља да је присуство полиције у овом удаљеном селу Неготинске општине неопходно!

Данашњи новински чланак >Убиство у центру села Уровица<, на жалост, потврђује основаност нашег сталног апеловања за упошљавањем и опремањем знатно већег броја полицајаца у Неготину!!!
       Наиме, подсећања ради, како је ово село једно од осам месних заједница под ингеренцијама некадашњег Полицијског одељења Јабуковац, где је данас упослено свега ДВА полицајца, пре неких око месец дана мештани села су и иницирали "отварање канцеларије за секторске полицајце" како би покушали да врате присуство полиције као до пре неких десетак година... О томе смо и ми писали коју реч у тексту "ПАТРОЛА ЗА ОСАМ СЕЛА?!!" где смо подсећали на истинско значење - превентивног деловања сталним присуством на терену као основном виду деловања полиције у локалној заједници.

       Што се конкретног догађаја тиче, ради се о вишеструком повратнику у извршењу масе кривичних дела што имовинског карактера, што са елементима насиља и силеџиства, као и дела из области наркотика, али како је пракса нашег правосуђа усмерена на минимално санкционисање таквих криминалаца, он је на слободи и наравно у таквој средини где полиције готово да нема, он се усуђује да другима "пресуђује" и буде џелат или шта већ... Страшно... На јавном месту...на овакав начин како је то у тексту наведено...шта рећи...нестаде један млад живот...
Ово друштво у коме живимо, ако не схвати да је улагање у безбедност и подизање колективне свести ка потреби сарадње са полицијом, приоритет над приоритетима, онда џаба нам приче и о ЕУ и интеграцијама и развојем и инвестицијама... Џаба јел' ето, има таквих удаљених руралних крајева где се и у 21.веку живи по неким другим законима, као у вестерн филмовима, где један такав појединац пресуђује на улици, ножем, и где нема ко да га спречи...

П.С. - Негде неко написа за овога како је, узимајући у обзир да је "робијао" за сва та кривична дела која је извршио а која су у неким новинским чланцима ближе набројана, те узимајући у обзир да има свега двадесет и осам година, како је стигао да троје деце направи, да је вероватно хипер-активан... Наиме, писац те мисли је заправо алудирао на судство односно изизетно благу казнену политику којом се насилницима и силеџијама омогућава тај комодитет да остају на слободи и да сама изречена казна нема потребан асоцијалан карактер.

29.06.2017.год.
у  Н е г о т и н у       |>>>-ПСП инфо-<<<|

                      facebook page


ПРИСТИГАО ОДГОВОР НА ПИТАЊЕ У ВЕЗИ НАБАВКЕ И ПОДЕЛЕ УНИФОРМИ ЗА ПРИПАДНИКЕ ИЈП

У претходном тексту УНИФОРМЕ ЗА ПРИПАДНИКЕ -ИЈП- навели смо да ће чланство и остали запослени у МУП, пре свих припадници Интервентне јединице полиције, бити с'наше стране информисани након прибављања одговора на наше писање упућено Сектору за материјално-финансијске послове МУП-а од 19.06.2017.године, тј. на постављено питање:
Када се планира расписивање тендера за набавку комплета униформи за припаднике -ИЈП-...? (ако се има у виду да би се и подела те униформе требала спровести по подручним полицијским управама током 2017.године)

С'тим у вези обавештавамо да смо дана 28.06.2017.год. запримили електронском поштом одговор прослеђен од Одсека за сарадњу са синдикатима - Одељења за односе за запосленима следеће садржине:
- Postovani, u vezi dostavljenog mejla koji se odnosi na zahtev Igora Djurdjevica za dostavom informacija po pitanju nabavki uniformi za pripadnike IJP, obavestavamo Vas da je u skladu sa zakonskim propisima i raspolozivim novcanim sredstvima planirana i sprovedena nabavka uniformi za pripadnike IJP. Prve isporuke ocekuju se u avgustu 2017. godine. 
Za sve dodatne informacije, stojim Vam na raspolaganju.
S poštovanjem
MINISTARSTVO UNUTRAŠNJIH POSLOVA
Sektor za materijalno - finansijske poslove
Odeljenje za poslove javnih nabavki
Valerija Lepotić
Zamenik načelnika odeljenja

Дакле припадницима ИЈП не преостаје ништа друго него да "верују" да ће с'крајем лета и почетком јесени доћи до поделе комплета униформи који се исчекује годинама, готово па петнаест година од последњег опремања комплетима који, чисто подсећања ради, тада су имали "по једне панталоне" !!!

Међутим, свако ко је прочитао наше обраћање, тј. наш претходни текст на ову тему |>>>[LINK]<<<|, имао је прилике да увиди на основу каквих претпоставки и сазнања ми базирамо сумње да је до набавке у досадашњем периоду уопште и дошло. Свакако оваквим одговором нисмо отклонили у потпуности те сумње...

Како год, што се нас као синдикалне организације тиче, обзиром да нам је остављена могућност да се обратимо за све додатне информације, најављујемо поновно-директно обраћање како би покушали да сазнамо о коме се добављачу и произвођачу униформи тиче, а пре свега како би отклонили недоумице у вези са нашим сазнањима која нам индикативно казују да током 2016-те и током текуће 2017-те нису спроведени тендери за јавну набавку комплета униформи за ИЈП (уз могућност да грешимо нашим лаичким приступом овој ствари), а о чему нам иначе није одговорено овом приликом па, уз сва оптимистичка охрабљивања, ми с'правом задржавамо клицу скептицизма у вези са целом овом тематиком.

28.06.2017.год.
у  Н е г о т и н у        |>>>-ПСП инфо-<<<|

                       facebook page

РАДНО ВРЕМЕ ПРОВЕДЕНО У ПУТУ (-ИЈП-)

Упућено официјалном електронском поштом (e-mail) 23.06.2017.год.

полицијски синдикални покрет

    Министарству унутрашњих послова
        СЕКТОРУ ЗА ЉУДСКЕ РЕСУРСЕ
                  Одељењу за односе 
                      са запосленима
     
 - Шефу Одсека за односе са синдикатима господину Драгиши Анђелковићу 

Поштовани,

       Овог пута Вам се обраћамо у вези са тематиком "Радно време проведено у путу" како би Вам пре свега указали на непоштовање Депеше Кабинета министра 01 број 4987/2017 од 10.05.2017.год., а и како би од Вас (надлежних служби) прибавили мишљење и тумачење у вези са истим.
        Дакле, са наводима предметне Депеше упознати смо након што је садржај исте објављен на Сајту Независног синдиката полиције дана 11.05.2017.год. у склопу текста "Сјајна вест за све раднике МУП-а!". Потом, са непоштовањем примене исте Депеше у више организац.јединица широм Србије, упознати смо након објављивања месечног Извештаја са састанка Радне групе МУП од 12.06.2017.год. на Сајту Синдиката Српске полиције где се иначе, у тачки 8. дневног реда, разматрала управо ова тематика и где је, како је наведено [...] "чланови Радне групе су саопштили да је предметна депеша министра јасна и прецизна, а да уколико се она неправилно примењује у појединим организационим јединицама да се на то укаже" [...].
       У међувремену, од стране наших активиста, чланства и симпатизера међу запосленима у организационим јединицама ПУ Бор обавештени смо да се те одредбе Депеше (време проведено у путу приликом ангажовања припадника полиције у формацији ИЈП) не примењују, тј. да је ситуација на терену не-промењена у односу на период пре Депеше.
       Извршеним проверама с'наше стране, на примерима полиц.службеника ПС Неготин (припадника ИЈП) утврдили смо следеће (огледан пример):
По дневним распоредима рада, kада је ангажовање ИЈП у питању, запослени у ПС Неготин се требају одазвати (доћи на посао) у ПС Неготин рецимо у 06.00 сати. Задуже службено вотило или возила, отворе путне налоге и по инструкцијама упуте се ка седишту ПУ Бор. Након доласка на зборно место у ПУ Бор, задужују опрему те им се у формираној формацији чете саопштавају појединости конкретног ангажовања. У времену, рецимо око 07.30 креће се аутобусом и придодатим служб.возилима ка Београду (нпр). Доласком у Београд, око 12.00 сати, приступа се извршењу задатка до, рецимо 19.00 сати, а затим по истом принципу следи повратак са задатка. У случају запослених у ПС Неготин (који су узети за пример), њихов повратак у ПС Неготин се очекује око 01.00 сати када и раздуже служб.возила и затворе путне налоге.
       На основу овог примера, у коме је приказано деветнаестосатно радно ангажовање, ми заправо утврђујемо да се запосленима то ангажовање, у распореду рада, води под "ПЗ" (посебни задатак), а да се у временику рада приказује као "осам сати рада". Тиме се, у случају тог једног ангажовања у току месеца, проузрокује да стварно радно време запосленог, у односу на "приказано" а самим тиме и "плаћено" (углавном око 174 сата) износи више-дуже за једанаест сати. Наравно, у случају ангажовања два или три пута током месеца, тај запослени постиже двадесет и два или тридесет и три радна сата више у односу на приказано, а самим тиме и плаћено радно време.

Дакле, обзиром на наведен, огледан пример који је базиран не на "теоретским" претпоставкама већ на суштој пракси, те обзиром на чињеницу да би даље такво опхођење према запосленима проузроковало подношење индивидуалних или колективних тужби, а што је у супротностима са циљем предметне Депеше, инсистирамо на следећем:

1.) Да нам пре свега прибавите мишљење тј. тумачење надлежне службе у вези са недоумицама - када почиње радно време ангажованих припадника ИЈП из Неготина на наведеном примеру - доласком у ПС Неготин обзиром да је тако наложено дневним распоредом рада, или доласком у ПУ Бор на зборно место ИЈП (сат и по касније)...? И када се завршава радно време по истом примеру - повратком са задатка на зборно место у ПУ Бор, или повратком у матичну ПС Неготин (сат и по касније)...?

2.) Да о нашем обраћању и указивању о непоштовању предметне Депеше у организационим јединицама ПУ Бор, известите надлежне службе како би се у ПУ Бор (као и другим управама где долази до непоштовања) упутила инструктивна Депеша.

Н а п о м е н а :  На данашњи дан нашег обраћања овим дописом-мејлом (23.06.2017.г.) извештени смо да су припадници ИЈП из Неготина дневним распоредом ангажовани од 02.30 сати ради "појачаних мера обезбеђења у Београду", те да се њихов повратак може очекивати током ноћи, односно у раним јутарњим сатима (24.06.2017.г.), а што ће свакако износити и дуже од двадесет и четри сата радног ангажовања. Обзиром на досадашњу праксу, реално страхујемо да ће истима бити обрачунато осмочасовно радно време.

Захваљујем,

              полицијски синдикални покрет
                     председник синдиката
                             Ђурђевић Игор

23.06.2017.год.
у  Н е г о т и н у        |>>>-ПСП инфо-<<<|

                        facebook page

Јавна набавка - за пружање услуга превоза по подручним полицијским управама МУП-а - отпочела јуче !!!

       Дана 20.06.2017.год. Министарство унутрашњих послова је, на основу јавног позива, расписало тендер који се односи на "пружање услуга аутобуског превоза".
Склапање засебних уговора са ауто-превозницима, по подручним полицијским управама, подразумева период трајања 2017-2018-2019.год. под унапред одређеним и јасно дефинисаним условима и обавезама.

Сви ближи детаљи доступни су у оквиру ~КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ~ [PDF формат].

21.06.2017.год.
у  Н е г о т и н у        |>>>-ПСП инфо-<<<|

                        facebook page

Тендер МУП-а за газирана пића и енергетске напитке

Сурфовањем интернетом, једноставним претрагама Googl-а дођосмо до одређених сајтова-портала који се тичу јавних набавки. Након регистровања и даљим задавањем одређених параметара претрага стигосмо до података који се тичу "Тендера" у којима се као наручилац наводи Министарство унутрашњих послова.
Прегледом тих тендера, између осталог дошли смо до неких сазнања која се тичу "насталих трошкова" за наручиоца о чему смо већ писали у текстовима ~ТРОШКОВИ ПРОПАЛИХ ТЕНДЕРА (-1-)~ и ~ТРОШКОВИ ПРОПАЛИХ ТЕНДЕРА (-2-)~, а где се збирни износ тих насталих трошкова "пропалим" тендерима, у финалним збирним износима вероватно може приказати више-милионски.
У главном, поред тога, утврдисмо и да у досадашњем периоду, и упркос најавама и обећањима о предстојећој подели фамозне униформе за припаднике -ИЈП- заправо нема ништа, односно да до расписивања тендера за набавком такве униформе никад' није ни дошло, а што нас је логично навело да се питањем обратимо надлежној служби МУП-а о чему смо детаљније образложили у тексту ~УНИФОРМА ЗА ПРИПАДНИКЕ -ИЈП-~.
У исчекивању одговора по том конкретном питању (ако до каквог повратног одговора и дође), у међувремену, даљим упоредним прегледима расположивих садржаних података на тим доступним порталима, а вођени уверењем да "кад'-ако неко жели да сакрије некакав податак од погледа, не закључава га тамо где ће га свако тражити, већ га изложи и измеша у мору других јавних података на јавном месту", дођосмо до доста (по нашим скромним критеријумима) фрапантних сазнања! Једно од њих је свакако и сазнање које се тиче наручене набавке енормних количина Кока-коле, Фанте, Ред-була, Гуарана и других сличних " маркираних" газираних безалкохолних пића и енергетских напитака, онако баш у складу с'актуелним мерама штедње!
______________________________________
Д о д а т а к     а у т о р а:

|>>> Дигресија...подсетио бих своје саборце из ИЈП на период средине 2016.године када је, током ангажовања на оним караулама, под оним условима о чему је толико већ било речи, настао текст ~Одупри се условљавању за учлањивање у синдикате који користе муку у којој се налазиш и покушавају те купиту балоном воде!!! На воду, као и на ваздух, полажеш елементарно право и свакако послодавац је дужан да ти то обезбеди...Својим приступањем у такву организацију дајеш јој легитимитет за даље дезавуисање и продају магле...Пробуди се!!!~ који је на неки начин и иницирао даљи настанак и формирање ПСП као синдикалне организације... Ето да подсетим и на "водоношу" због кога фактички и настасмо...ех да смо тада знали за ове Кока-коле и Гуаране...толико...Игор Ђурђевић <<<|
_____________________________________

У даљем (доњем) приказу састављеног од тзв. Скрин-шотова уочених-прегледаних података са страница тих портала, могу се уочити тачни податци о нарученој набавци из периода април/мај месец текуће године тих пића и напитака... 

Ако неко располаже сазнањем ко све то користи, на кој начин и који период (до следеће такве набавке) може нам јавити... Захваљујемо.

20.06.2017.год.
у  Н е г о т и н у        |>>>-ПСП инфо-<<<|

                        facebook page

Нова Уредба о новим начелима за ново уређење МУП-а

КО ШТА РАДИ, МИНИСТАРСТВО УНУТРАШЊИХ ПОСЛОВА СЕ ВЕЧИТО "УРЕЂУЈЕ", А НИКАКО ДА СЕ УРЕДИ... КАКО ГОД, ЕВО НОВЕ УРЕДБЕ ОД 19.06.2017.ГОД. КОЈА РЕГУЛИШЕ ТУ ОБЛАСТ:

``Сл.гласник РС`` 60/2017 - На основу члана 9. став 1. Закона о полицији („Службени гласник РС”, број 6/16) и члана 17. став 1. и члана 42. став 1. Закона о Влади („Службени гласник РС”, бр. 55/05, 71/05 – исправка, 101/07, 65/08, 16/11, 68/12 – УС, 72/12, 7/14 – УС и 44/14), Влада доноси:

                         У   Р   Е   Д   Б   У

          О НАЧЕЛИМА ЗА УНУТРАШЊЕ
             УРЕЂЕЊЕ МИНИСТАРСТВА
               УНУТРАШЊИХ ПОСЛОВА

I. УВОДНА ОДРЕДБА

Члан 1.

       Овом уредбом прописују се начела за унутрашње уређење Министарства унутрашњих послова (у даљем тексту: Министарство), врсте организационих јединица и њихова седишта и подручја за која се образују те јединице.

II. НАЧЕЛА ЗА УНУТРАШЊЕ УРЕЂЕЊЕ

Члан 2.

       Унутрашње уређење Министарства заснива се на:
1) делокругу Министарства и радним процесима у њему;
2) обезбеђивању да међусобна повезаност организационих јединица, њихово уређење омогући делотворно и усклађено функционисање и обављање полицијских и других послова из делокруга Министарства;
3) обезбеђивању брзог и делотворног остваривања и заштите права и правних интереса грађана, као и безбедности грађана и имовине;
4) обезбеђивању груписања истоврсних или сродних и међусобно повезаних послова у одговарајуће организационе јединице Министарства и принципу да се у организационим јединицама за обављање истоврсних послова може образовати само једна организациона јединица са одговарајућом структуром.

Члан 3.

           Унутрашње уређење и систематизација радних места, делокруг и категоризација организационих јединица Министарства, број, систематизација, врста, односно статус и опис радних места, радна места за која се предвиђају посебни услови за њихово попуњавање, као и начин руковођења, планирања и извршавања послова, прописују се правилником који доноси министар унутрашњих послова, по претходно прибављеној сагласности Владе.

III. ВРСТЕ ОРГАНИЗАЦИОНИХ ЈЕДИНИЦА

Члан 4.

        Организационе јединице Министарства образују се као унутрашње и уже организационе јединице.

IV. УНУТРАШЊЕ ОРГАНИЗАЦИОНЕ ЈЕДИНИЦЕ

Члан 5.

        Унутрашње организационе јединице су: Кабинет министра, Секретаријат, Дирекција полиције и сектори, као и Служба интерне ревизије и Служба за безбедност и заштиту података.

Члан 6.

        Кабинет министра се образује да би вршио саветодавне, полицијске, оперативно-стручне послове, послове у вези са односима са јавношћу, послове протокола и друге послове значајне за рад министра.
На послове из става 1. овог члана, због њихове специфичности, распоређују се, односно премештају, по правилу, запослени на неодређено време са одговарајућим радним искуством у Министарству.
Кабинетом министра руководи шеф кабинета.

Члан 7.

         Секретаријат се образује да би вршио нормативне, системско-правне и правно-саветодавне послове од интереса за Министарство у целини, у циљу обезбеђивања правне ваљаности у обављању полицијских и других унутрашњих послова, као и стамбене послове и послове који се односе на области заштите података о личности, слободног приступа информацијама од јавног значаја, притужбеног поступка.
Секретаријат пружа стручну правну подршку Министарству приликом сарадње са органима државне управе и другим државним органима и организацијама.
Секретаријатом руководи секретар министарства.

Члан 8.

         Дирекција полиције образује се да би вршила полицијске и друге унутрашње послове.
Дирекцијом полиције руководи директор полиције.

Члан 9.

         Сектор се образује да би вршио послове који представљају заокружену област рада у министарству.
Сектор који је образован законом обавља послове утврђене тим законом.
Сектор који је образован актом из члана 3. ове уредбе, обавља послове који представљају заокружену област рада, а којима се стварају услови за рад Полиције и Министарства у целини.
Сектором руководи помоћник министра који је истовремено и начелник сектора.

Члан 10.

          Служба интерне ревизије и Служба за безбедност и заштиту података обављају послове одређене законом.
Службом руководи начелник службе.

V. УЖЕ ОРГАНИЗАЦИОНЕ ЈЕДИНИЦЕ

Члан 11.

        Уже организационе јединице, које се могу образовати у саставу унутрашњих организационих јединица јесу одељења, одсеци и групе, а изузетно, у Дирекцији полиције или другој унутрашњој организационој јединици чији су послови и делокруг утврђени законом, као уже организационе јединице могу се образовати управе, одељења, одсеци и групе.

Члан 12.

          Управа се образује за обављање међусобно повезаних послова на којима ради најмање 50 запослених.
Управом руководи начелник управе.
Управа може имати одељења.
Одељење се образује за обављање међусобно повезаних послова на којима ради најмање осам запослених.
Одељењем руководи начелник одељења.
Одељење може имати одсеке.
Одсек се образује за обављање међусобно сродних послова који захтевају непосредну повезаност и организациону посебност и најмање пет запослених.
Одсеком руководи шеф одсека.
Одсек може имати групе.
Група се образује за обављање међусобно сродних послова на којима ради најмање три  запослена.
Групом руководи руководилац групе.
Уже организационе јединице могу се образовати за обављање послова у седишту Министарства и за подручне полицијске управе.
Уже организационе јединице могу имати другачији, посебан назив (служба, канцеларија, јединица, центар и сл.) који боље одражава њихов делокруг, али при томе морају бити еквивалентне условима за образовање управе, одељења, одсека или групе, као и да њихово место у организационој структури Министарства буде одговарајуће тим организационим јединицама.
Уколико организациона јединица има посебан назив, потребно је у Правилнику о унутрашњем уређењу и систематизацији радних места у Министарству утврдити еквивалент у складу са одредбама ст. 1, 4, 7 и 10. овог члана.

VI. УЖЕ ОРГАНИЗАЦИОНЕ ЈЕДИНИЦЕ ДИРЕКЦИЈЕ ПОЛИЦИЈЕ

Члан 13.

          У Дирекцији полиције образују се организационе јединице утврђене законом и овом уредбом, на начин да су јединице у седишту радно и функционално повезане са одговарајућим подручним организационим јединицама тако да сродне полицијске послове из свог делокруга обављају на централном, регионалном и локалном нивоу.
Руковођење и одговорност у Дирекцији полиције заснива се на утврђеној хијерархији и примени начела једностарешинства, субординације.
Начело једностарешинства и субординације у руковођењу остварује се у складу са законом на начин да организационом јединицом руководи један руководилац у складу са описом радног места и према законитим упутствима руководиоца непосредно више организационе јединице.  

Члан 14.

          Уже организационе јединице у Дирекцији полиције образују се као организационе јединице у седишту и подручне организационе јединице.

Члан 15.

          Полицијска управа за град Београд образује се са седиштем у граду Београду и за подручје града Београда.
У седишту Полицијске управе за град Београд образују се управе, одељења, полицијске испоставе, одсеци и групе.
У општинама на подручју града Београда образују се полицијске станице које могу имати полицијске испоставе, одсеке и групе.

Члан 16.

          Подручне полицијске управе образују се за подручја следећих градова односно општина:
1) Полицијска управа у Бору – за Бор, Кладово, Мајданпек и Неготин, са седиштем у Бору;
2) Полицијска управа у Ваљеву – за Ваљево, Лајковац, Љиг, Мионица, Осечина и Уб, са седиштем у Ваљеву;
3) Полицијска управа у Врању – за Врање, Босилеград, Бујановац, Владичин Хан, Прешево, Сурдулица и Трговиште, са седиштем у Врању;
4) Полицијска управа у Зајечару – за Зајечар, Бољевац, Књажевац и Сокобања, са седиштем у Зајечару;
5) Полицијска управа у Зрењанину – за Зрењанин, Житиште, Нови Бечеј, Нова Црња и Сечањ, са седиштем у Зрењанину;
6) Полицијска управа у Јагодини – за Јагодина, Деспотовац, Параћин, Рековац, Свилајнац и Ћуприја, са седиштем у Јагодини;
7) Полицијска управа у Кикинди – за Кикинда, Ада, Кањижа, Нови Кнежевац, Сента и Чока, са седиштем у Кикинди;
8) Полицијска управа у Крагујевцу – за Крагујевац, Аранђеловац, Баточина, Кнић, Лапово, Рача и Топола, са седиштем у Крагујевцу;
9) Полицијска управа у Краљеву – за Краљево, Врњачка Бања и Рашка, са седиштем у Краљеву;
10) Полицијска управа у Крушевцу – за Крушевац, Александровац, Брус, Варварин, Трстеник и Ћићевац, са седиштем у Крушевцу;
11) Полицијска управа у Лесковцу – за Лесковац, Бојник, Власотинце, Лебане, Медвеђа и Црна Трава, са седиштем у Лесковцу;
12) Полицијска управа у Нишу – за Ниш, Алексинац, Гаџин Хан, Дољевац, Мерошина, Ражањ и Сврљиг, са седиштем у Нишу;
13) Полицијска управа у Новом Пазару – за Нови Пазар, Сјеница и Тутин, са седиштем у Новом Пазару;
14) Полицијска управа у Новом Саду – за Нови Сад, Бач, Бачка Паланка, Бачки Петровац, Беочин, Бечеј, Врбас, Жабаљ, Србобран, Сремски Карловци, Темерин и Тител, са седиштем у Новом Саду;
15) Полицијска управа у Панчеву – за Панчево, Алибунар, Бела Црква, Вршац, Ковачица, Ковин, Опово и Пландиште, са седиштем у Панчеву;
16) Полицијска управа у Пироту – за Пирот, Бабушница, Бела Паланка, Димитровград, са седиштем у Пироту;
17) Полицијска управа у Пожаревцу – за Пожаревац, Велико Градиште, Голубац, Жабари, Жагубица, Кучево, Мало Црниће и Петровац на Млави, са седиштем у Пожаревцу;
18) Полицијска управа у Пријепољу – за Пријепоље, Нова Варош и Прибој, са седиштем у Пријепољу;
19) Полицијска управа у Прокупљу – за Прокупље, Блаце, Житорађа и Куршумлија, са седиштем у Прокупљу;
20) Полицијска управа у Смедереву – за Смедерево, Велика Плана и Смедеревска Паланка, са седиштем у Смедереву;
21) Полицијска управа у Сомбору – за Сомбор, Апатин, Кула и Оџаци, са седиштем у Сомбору;
22) Полицијска управа у Сремској Митровици – за Сремска Митровица, Инђија, Ириг, Пећинци, Рума, Стара Пазова и Шид, са седиштем у Сремској Митровици;
23) Полицијска управа у Суботици – за Суботица, Бачка Топола, и Мали Иђош, са седиштем у Суботици;
24) Полицијска управа у Ужицу – за Ужице, Ариље, Бајина Башта, Косјерић, Пожега и Чајетина, са седиштем у Ужицу;
25) Полицијска управа у Чачку – за Чачак, Горњи Милановац, Ивањица, и Лучани, са седиштем у Чачку;
26) Полицијска управа у Шапцу – за Шабац, Богатић, Владимирци, Коцељева, Крупањ, Лозница, Љубовија и Мали Зворник, са седиштем у Шапцу.
У седишту подручних полицијских управа образују се одељења, полицијске испоставе, одсеци и групе.
У градовима и општинама из става 1. овог члана, изузев оних у којима су седишта подручних полицијских управа, образују се полицијске станице које могу имати полицијске испоставе, одсеке и групе.
Полицијска испостава може се образовати за одређену територију или за одређену област рада, сходно стопи криминалитета, броју становника, близини границе, постојању важних објеката инфраструктуре, привреде или објеката од значаја за Републику Србију, односно другим околностима које су од значаја за очување безбедности грађана и имовине.

Члан 17.

          Полицијском управом руководи начелник полицијске управе, полицијском станицом руководи начелник полицијске станице, а полицијском испоставом руководи командир полицијске испоставе.

VII. ЗАВРШНЕ ОДРЕДБЕ

Члан 18.

         Даном ступања на снагу ове уредбе престаје да важи Уредба о начелима за унутрашње уређење Министарства унутрашњих послова („Службени гласник РС”, бр. 8/06, 14/09 – УС и 119/13), изузев одредаба чл. 12–23. те уредбе.

Члан 19.

           Унутрашње уређење и систематизација радних места Министарства унутрашњих послова ускладиће се са овом уредбом у року од 90 дана од дана њеног ступања на снагу.

Члан 20.

         Ова уредба ступа на снагу осмог дана од дана објављивања у „Службеном гласнику Републике Србије”.

05 Број: 110-5520/2017
У Београду, 19. јуна 2017. године

                                       В  Л  А  Д  А
                              први потпредседник
                                      Ивица Дачић

20.06.2017.год.
у  Н е г о т и н у         |>>>-ПСП инфо-<<<|

                        facebook page